Poplatek za údržbu a vývoj
V souvislosti s údržbou a zajištěním provozu pokladních systému SERD a SC pro rok 2023 bude možno přihlásit k Poplatku ve výši 1.000 Kč bez DPH pokladny, které mají uhrazený Poplatek za rok 2022 do 9.1.2023. Od 10.1.2023 bude výše Poplatku pro tyto pokladny 1.600 Kč bez DPH. K nově zakoupeným pokladnám poskytujeme 12 měsíců podpory v rámci Poplatku zdarma. Poplatek se váže k sériovému číslu poklady a je převoditelný na jinou pokladnu stejného majitele v případě odstavení původní pokladny (z důvodu vyřazení, poruchy, ukončení činnosti ....) Neaktivní pokladny (starší, záložní, přeprodané), bude možno přihlásit do systému za poměrnou část 100 Kč bez DPH za započatý měsíc.
Poplatek je určen k úhradě našich nákladů spojených:
- s reakcí na legislativní a technické změny
- nové verze Firmware pokladen reagující na legislativní změny
- s kompetentní orientací v problematice pokladních systémů
- s naší komunikací s kontrolními orgány ČR např. dle zákona č. 280/2009 Sb.
Na základě těchto skutečností jsme schopni:
- reagovat na dotazy dodavatelů a koncových uživatelů pokladních systémů
- poskytovat podporu servisním organizacím koncových uživatelů
- na dotazy kontrolních orgánů
- dohledat a opravit chybně zaslaná data nebo chybné nastavení pokladního systému
- zajistit kompatibilitu s novými operačními systémy s novými hardwary a nahradit již nedostupné.
Poradenskou a servisní podporu, ať už směrem ke koncovým zákazníkům či dodavatelům pokladních systémů, budeme poskytovat pokladnám, které mají uhrazený poplatek a aplikačním programům s platnou licencí (nejčastější dotazy). Jedná se zejména o:
- poskytování aktualizací programů v pokladních zařízeních (firmwarů) v souvislosti s legislativními změnami, v souvislosti s nahrazováním a připojováním nových přídavných zařízení a v souvislosti s dalším vývojem
- reakci na požadavky a dotazy kontrolních úřadů
- opravy databází
- servis hardwaru
- telefonické či mailové poradenství
- servis pokladních systémů přes internet (vzdálenou správu).
Ceny poradenské a servisní podpory se řídi našimi Obchodními podmínkami.
Záruční podmínky tímto nejsou dotčeny.
Objednávka poplatku musí obsahovat, IČ, DIČ, sériové číslo pokladny nebo pokladen, telefonní číslo, mail, jméno servisní organizace. Objednávky je možno zasílat na objednat@serd.cz (kliknutím na odkaz). Faktury budou vystaveny na začátku ledna 2023 se sedmidenní splatností a zaslány na uvedený mail. Zasláním objednávky zákazník souhlasí se zpracováním poskytnutých údajů pro tyto účely. Společnost SYSTEM-COMMERCE s.r.o. se zavazuje nakládat s těmito údaji dle GDPR
Odpovědi na některé otázky neleznete v FAQ (otázky-odpovědi)
Aktuální verze pro pokladny
08.12.2021Verze vydána 22.12.2022: SC ECR 4XT, řada SC ECR 550T/TF/TF-R
Verze vydána 22.12.2022: LCD SC-8000
Verze vydána 5.5 2020: ECR SERD, řada 360T/TF, 362T/TF, 579, 465T/TF, 466 T/TF, 650F
Verze vydána 4.6 2020: SC Converter
Číst vícePřihlášení dealera
Přihlásit k odběru novinek
Vlastníte naši pokladnu, software či pokladní systém? Chcete dostávat aktuální informace, přihlašte se.Novinky
Nové verze aplikačních programů SERD Office, Obchod, Restaurace, Výroba
19.01.2023Upozorňujeme na uvolnění uvedených verzí programů do distribuce: SERD Obchod, Restaurace, Výroba (pro I/ 2023, verze: 1.09.18 RE1) SERD Office (pro I/ 2023, verze: 2.60)
Číst víceOdesílání tržeb na EET
02.01.2023S účinností od 1.1.2023 byla MFČR ukončena možnost odesílání tržeb na EET. Zasílané údaje o tržbě z pokladního zařízení nebudou zaevidovány a pokladní zařízení neobdrží od správce daně fiskální identifikační kód (FIK).
Číst více